آدرستهران، خیابان دکتر شریعتی نرسیده به میدان قدس، پلاک 1955، طبقه سوم
تلفن تماس021-22747040
ساعات پاسخگوییشنبه تا پنجشنبه : 9:00 الی 13:00

درباره ما

درباره ما

درباره موسسه زبان تاک نوین

موسسه ی زبان های خارجی تاک نوین برآیند 23 سال تجربه ی موفق در زمینه ی آموزش زبان است و هر یک از موسسسین آن در طول این مدت ، تجارب ارزشمندی در حوزه ی آموزش های عمومی، تخصصی ، انگلیسی بازرگانی و تعامل با مخاطبین داخلی و خارجی داشته اند. طرح و تئوری آموزش محیطی و غیر مستقیم کودکان 3 تا 6 سال تحت عنوان خانه ی زبان کودک ( Kids Land) برای اولین بار در تهران در سال 1385/2006 توسط تیم آموزشی و اجرایی تاک نوین ارائه و اجرا شد و اکنون خانه زبان کودک تاک نوین با شعار" فرصت کودکی- لذت یادگیری "یکی از موفق ترین مراکز تخصصی آموزش زبان کودکان است.

About (471280d77fgkhxfr6aqdfbmcdt)

رویکرد، اهداف و ویژگی های موسسه


موسسه ی زبان های خارجی تاک نوین برآیند 23 سال تجربه ی موفق در زمینه ی آموزش زبان است و هر یک از موسسسین آن در طول این مدت ، تجارب ارزشمندی در حوزه ی  آموزش های عمومی، تخصصی ، انگلیسی بازرگانی و تعامل با مخاطبین داخلی و خارجی داشته اند.

طرح و تئوری آموزش محیطی و غیر مستقیم کودکان 3 تا 6 سال تحت عنوان خانه ی زبان کودک ( Kids Land) برای اولین بار در تهران در سال 1385/2006  توسط تیم آموزشی و اجرایی تاک نوین ارائه و اجرا شد و اکنون خانه زبان کودک تاک نوین با شعار" فرصت کودکی- لذت یادگیری "یکی از موفق ترین مراکز تخصصی آموزش زبان کودکان است.

گروه برنامه ریزی تاک نوین با توجه به تجربه و شناختی که در طول سالیان کاری خود از سیستم های آموزش زبان به دست آورده، تلاش کرده است در طراحی شمای کلی آموزش خود ، ضمن آسیب شناسی سیستم های آموزشی  در محیط غیر بومی ،از نظرات و تجربیات گروهی از کارشناسان و دانشگاهیان بنام کشور بهره بگیرد.

بر این پایه، رویکرد آموزشی این موسسه در همه ی دپارتمان های تخصصی خود و در تمامی سطوح آموزشی و گروه های سنی، به ویژه در بخش کودکان، مبتنی بر آموزش کاربردی و ملموس زبان می باشد، به شکلی که زبان آموز به نسبت سطح آموزشی خود بتواند از دانش زبانی خود در مهارت های چهارگانه ی زبان و به طور ویژه در بخش گفتاری و نوشتاری استفاده کند.

یکی از مهم ترین عواملی که به طور کاملا موثر و محسوس، زبان آموزان را در شرایط مطلوب آموزشی قرار می دهد و در ارتقای توانمندی آن ها نقش به سزایی ایفا می کند، وجود برنامه های تکمیلی ( Supplementary) است که متناسب با هر بخش و هر سطح در سیلابس درسی و برنامه ریزی آموزشی در نظر گرفته می شود که برخی از آن ها عبارتند از :

1-قصه گویی ( Story Telling ) و نمایش کارتون

2-بازی های آموزشی Games) )

3- نقش آفرینی ( Role playing)

4-نمایش فیلم ( Movie session)

5-برگزاری اردوهای زبانی و برنامه های مناسبتی ( ویژه بخش مدارس )

6-برنامه ریزی و سازمان دهی زبان آموزان جهت انجام کارهای گروهی مانند تهیه ی روزنامه دیواری و اجرای نمایش با هدف تقویت مهارت نوشتاری،گفتاری و شنیداری آن ها و برقراری ارتباط


طراحی سیستم آموزشی بر اساس استاندارد CEFR

 (Common European Frame work of Reference for Language  )

با توجه به رویکرد آموزشی موسسه که مبتنی بر آموزش تعاملی-ارتباطی است، در همه ی مراحل فرآیند آموزش ( تعیین سطح، تعیین منابع آموزشی و برنامه های مکمل، ارزیابی و .....) از استاندارد CEFR   استفاده شده است.

CEFR   یکی از استاندارد های اروپایی برای زبان انگلیسی بوده که به عنوان مهم ترین و رایج ترین استاندارد زبان انگلیسی در دنیا مطرح است.

استاندارد CEFR  سری توضیحات کلی در مورد توانایی های مختلف زبان آموزان در سطوح زبانی است.این استاندارد نه تنها در اروپا بلکه در تمام جهان استفاده می شود و نقش بسیار مهمی در

 برنامه ریزی های آموزشی ایفا می کند.

لازم به ذکر است در کنار استاندارد CEFR  ، آزمون های معتبر بین المللی برای سنجش سطوح زبانی زبان آموزان در نظر گرفته می شود که می توان نمرات مختلف را نسبت به سطوح استاندارد CEFR  سنجید.

رویکرد CEFR  بر مبنای مهارت ارتباطی تعریف شده است، یعنی در این استاندارد، هدف فقط ارزیابی دانش زبانی نیست ، بلکه می کوشد انواع مهارت های زبانی یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن، شنیدن و دستور زبان انگلیسی را به طور کلی بررسی کند و معیار سنجش آن تعامل با دیگران در موقعیت های مختلف است.

بنابراین، CEFR  مدرک زبان نیست، بلکه یک سیستم یکپارچه برای ارزیابی مدارک زبان های اروپایی است که شورای اتحادیه اروپا در سال 2001  آن را طراحی و ارائه کرده است.استاندارد CEFR  ابتدا فقط در مورد زبان های اروپایی به کار می رفت اما هم اکنون در قاره های دیگر و برای 39 زبان مورد استفاده قرار می گیرد.